شدید گرمی کی لہر کے دوران گھر کو ٹھنڈا کیسے رکھا جائے؟

best ways to keep your house cool during summers

گزشتہ تین دہائیوں میں برپا ہونے والا صنعتی انقلاب  دنیا بھر میں درجہ حرارت بڑھنے کا سبب بنا ہے، ناسا کی رپورٹ کے مطابق 1975 سے اب تک کرہ ارض کا درجہ حرارت 15۔0 سے 20۔0 ڈگری تک بڑھ چکا ہے، تو ایسی شدید گرمی کی لہر میں اگر آپکا گھرہیٹ پروف نہیں ہے تو یہ گرمیاں آپ کے اور آپکے گھروالوں کے لیے کافی حد تک مشکل ثابت ہوسکتی ہیں۔ اپنے گھر کو ہیٹ پروف بنانے کے لیے آپ بہت ساری چیزیں کر سکتے ہیں تاکہ یہ ٹھنڈا اور آرام دہ رہے، چاہے درجہ حرارت کتنا ہی بلند کیوں نہ ہو۔ اگر آپ اپنے گھر کو ٹھنڈا رکھنے کے لیے مکتلف راستے تلاش کر رہے ہیں تو یہ بلاگ یقینا” آپ کی مدد کرے گا۔

چھت اور دیواروں کی انسولیشن

جب بات آتی ہے اپنے گھر کو ہیٹ پروف بنانے کی تو مناسب انسولیشن مٹیریل اہم کردار ادا کرتی ہے۔ ایسی پرانی تعمیرات جن میں پہلے سے انسولیشن مٹیریل نصب نہیں ہوتا سن مین بھی بڑی آسانی کے ساتھ یہ انسولیشن مٹیریل کسی بھی مقامی ہارڈویئر اسٹور سے خرید کر اسے مینوفیکچرر کی ہدایات کے مطابق انسٹال کیا جا سکتا ہے۔

اپنی چھت کو ہیٹ پروف کرنے کے سب سے مشہور طریقوں میں سے ایک ہیٹ ریزسٹنٹ شیٹ لگانا ہے۔ یہ فیکٹری سے بنی سیٹ آپ کے گھر کو سورج کی تابکاری سے بچانے کے لیے انتہائی موثر ہیں۔ پاکستان بھر میں مختلف قسم کی ہیٹ پروف شیٹس استعمال کی جاتی ہیں، حالانکہ پولیسٹر پینٹ شیٹ، گلوینشڈ سٹیل شیٹ، اور پی وی سی پلاسٹیسول شیٹ مارکیٹ میں دستیاب چند مقبول ترین آپشنز ہیں۔

روف کولنگ پینٹ

اپنے گھر کو گرمی سے بچانے کے لیے چھت پر روف کولنگ پینٹ کا استعمال آج کل ایک مقبول ترین اور سستی تکنیک ہے۔ اگرچہ یہ باقاعدہ سفید پینٹ کی شکل میں دستیاب  ہے لیکن یہ ہیٹ پروف کیمیکل دو اہم مقاصد کو پورا کرتا ہے۔ سب سے پہلے، یہ سورج کی الٹرا وائلٹ شعاعوں کو منعکس کرنے میں مدد کرتا ہے، جس سے آپ کا گھر ٹھنڈا رہتا ہے۔ دوسرا طرف یہ چھت کی کنکریٹ کے مزاحمتی انڈیکس کو بڑھا کر چھت کے درجہ حرارت کو نیچے لانے میں مدد کرتا ہے۔ روف کولنگ سفید پینٹ چھت کے لیے  کولنگ کوٹنگ کے طور پر بھی جانا جاتا ہے۔ مزید برآں، اس کیمیکل کی متعدد تہوں کو باقاعدہ پینٹ برش، رولر برش، ایم او پی یا اسپرے مشین کا استعمال کرتے ہوئے چھت کی اوپری سطح پر لگانا ہوتا ہے۔

بٹومین رول

پاکستان میں گھروں کی چھتیں عام طور پر ہموار ہوتی ہیں، اس لیے اس کی سطح پر بٹومین رولز کا اطلاق گرمی اور پانی کے جذب کو نمایاں طور پر کم کر سکتا ہے، بٹومین کی سطح آپ کے گھر کو ہیٹ پروف اور واٹر پروف بھی بناتا ہے۔  یہ بٹومین رول اسفالٹ اور دیگر چپکنے والی چیزوں سے بنے ہوتے ہیں جو پگھل جاتے ہیں اور چھت کی سطح پر مکمل طور پرپھیل جاتے ہیں۔

تعمیراتی مواد کا انتخاب

آپ کا گھر جس مواد سے بنا ہے وہ درحقیقت اسے ٹھنڈا رکھنے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ اینٹوں، کنکریٹ اور پتھر سے بنے گھروں کو ٹھنڈا رکھنا لکڑی یا دیگر مواد سے بنے گھروں کے مقابلے میں آسان ہوتا ہے۔ بلاشبہ، آپ آسانی سے اپنے گھر کی ساخت کو تبدیل نہیں کر سکتے، لیکن اگر آپ کبھی بھی اپنے گھر میں شامل کرنے یا کمرہ شامل کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں، تو ان میں سے کسی ایک گرمی سے بچنے والے مواد کو استعمال کرنے پر غور کریں۔

چولہے اور تندور کا استعمال

گرمی کے مہینوں میں دن کے اوقات میں کھانا پکانا بھی گھر میں گرمائش کا سبب بنتا ہے۔ گرمی کی وجہ سے باورچی خانے میں کھڑے رہنا اور گرم چولہے پر کھانا پکانا مشکل ہو جاتا ہے۔ لہذا، آپ کے گھر کو زیادہ گرم ہونے سے بچانے کے لیے چند نکات ہر عمل کرنا نہایت ضروری ہے۔

کھانا پکانے کے لیے اوون کا استعمال کریں

کھانا رات کو دیر سے یا صبح سویرے پکائیں ۔

باورچی خانے میں ایگزاسٹ فین نصب کریں ۔

روم کولراستعمال کریں

غیر ضروری لائٹس بند کریں۔

چل>دوسرے آلات جو آپ کے گھر میں گرمی کا باعث بنتے ہیں ان میں لائٹس، کمپیوٹر اور یہاں تک کہ واشر اور ڈرائر بھی شامل ہیں۔ ان کے استعمال کو محدود کریں اور انہیں صبح سویرے یا بعد میں شام کو چلائیں۔

ایئر کنڈیشنگ یا روم کولر کا انتخاب

اپنے گھر کو ٹھنڈا رکھنے کے لیے آسان ترین طریقوں میں سے ایک ایئر کنڈیشنگ بھی ہے جوآپ کے گھر میں فوری ٹھنڈی ہوا فراہم کرتے ہیں لہذا یہ آپکی گرمیوں کو کافی حد تک آرام دہ بنانے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ گرمی کے آغاز میں ہی آپ اپنے AC سروس کروائیں اور فلٹرزوغیرہ کو اگرتبدیل کرنا ہو تو وقت پر کروائیں۔ اگر آپ ایئر کنڈیشنر افورڈ نہیں کرسکتے تو روم کولر ایک بہترین نعم البدل ہے۔  یہ خیال رکھنا بھی ضروری ہے کہ آپ کے گھر میں وینٹیلیشن سسٹم صحیح طریقے سے کام کر رہا ہے۔ ایگزاسٹ فین اور چھت کے پنکھے بھی گرم ہوا کو باہر لے جانے اور ہوا کو گردش میں رکھنے میں مدد کے لیے چھت کے پنکھے لگائیں تاکہ آپ کا گھر ٹھنڈا محسوس کرے۔ پورٹیبل پنکھے ایک بہترین انتخاب ہیں کیونکہ آپ انہیں ضرورت کے مطابق اپنے گھر میں آسانی سے منتقل کر سکتے ہیں۔

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published.